پنکک یا این که کرم پودر؟
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
به کارگیری از تولید ها آرایشی به طور کامل به گونه پوست شما بستگی دارااست، اینکه شخصی بخواهد از تولیدات کرمی استعمال نماید و یا این که از تولیدها پودری به خصوص درباره ی پوشاننده‌های پوست، بدین برهان بستگی داراست که پوست شما چه طور بوده و این تولیدها آرایشی چه گونه بر روی پوست شما قرار می‌گیرد. درین مقاله از زیباشین قصد داریم به باز نگری دو مال پربیننده برای زیرساز آرایشی پوست بپردازیم: کرم پودر و پنکک. در غایت شما خواهید فهمید که استعمال از کدام یک برای پوست شما بهتر میباشد؛ پنکک یا این که کرم پودر . همدم ما باشید.

پنکک یا این که کرم پودر؟
پنکک:
پنکک‌ها معمولا ساختار سبک‌تری نسبت به کرم پودرها دارا هستند. پنکک‌های آرایشی ساختاری دارا هستند که سبب ساز می شود تعریق و چربی پوست تا حدود بسیار متعددی در اختیار گرفتن شود. همینطور منافذ گشوده پوست را به خیر و خوبی می‌پوشاند و سبب ثبت پیرایش میشود.

طریق معالجه شوره رمز با آبلیمو را حافظه بگیرید.

به طور کلی پنکک برای چندین مدل از اشخاص مطلوب میباشد:

مدل اولیه اشخاصی میباشند که دارنده پوست چرب بوده و همواره در معرض گونه های جوش و یا این که افتادن برق روی پوست خویش هستند. به‌این اشخاص پیشنهاد می کنیم از محصولاتی به کار گیری نمایند که سبک بوده و چربی پوست آن ها را تشدید نکند. پنکک میتواند مورد مطلوب‌تری برای این اشخاص باشد.
گونه دوم کسانی می باشند که پوستشان واضح میباشد، البته جوش‌های ریزی هم بر روی آن چشم میگردد. به‌این اشخاص نیز به کار گیری از پنکک پیشنهاد می شود. ولی پیشین از آن ضد آفتاب را فراموش نکنید. ادغام ضد آفتاب و پنکک بدون جور پوست شما، قادر است به خیر جوش‌های ریز رخ شمارا بپوشاند و علاوه بر این منجر می گردد تا پوست شما جوانتر به حیث رسد.
گونه سوم اشخاصی می باشند که با آنکه پوستشان کم آب میباشد، البته رغبت دارا‌هستند از پنکک به کار گیری نمایند. به‌این اشخاص سفارش می شود که نخست از یک کرم مرطوب کننده بر روی پوست خویش به کار گیری نمایند و بعد بر روی آن پنکک بزنند. این کار منجر میگردد تا خواص پودری پنکک کمتر گردیده و ظاهری یک پارچه را به پوست آن ها ببخشد.
در شرایطی‌که پنکک را برای به کار گیری گزینش کردید، ممکن میباشد در هنگام خرید مبتلا رمز در گمی گردید، پیشنهاد می‌گردد از پنککی به کارگیری فرمائید، که خیر فقط پوشانندگی خیر را بر روی پوست شما تولید نماید، بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.


پنکک‌ها معمولا ساختار سبک‌تری نسبت به کرم پودرها دارا‌هستند. پنکک‌های آرایشی ساختاری دارا هستند که سبب میشود تعریق و چربی پوست تا حدود بسیار متعددی در دست گرفتن شود. همینطور منافذ گشوده پوست را به نیکی می‌پوشاند و سبب ثبت آرایش و پیرایش می‌گردد.

کرم پودر:
کرم پودر ها لایه دومین را بر روی پوست شما تولید می نمایند. این مدل از پوشاننده‌ها اضافه از پنکک‌ها، خطاها پوست شمارا می‌پوشانند و سبب ساز میگردند تا پوست شما یکنواخت و واضح چشم شود. کرم پودرها شادابی پوست شمارا نگهداری می کنند. این تولیدات نیز همانند پنکک ها به باطن منافذ پوست رفته و سبب ساز مسدود شدن آن‌ها می گردد و در فیض ترازو چربی و تعریق را در تمام ارتفاع مدتی که بر روی پوست شماست، کاهش میدهد.

با خیر علت رایج ارتقاء وزن ناخواسته آشنا گردید.

از کرم پودرها نیز مدل‌های مختلفی از اشخاص به کارگیری میکنند:

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: